Grill kväll

Direkt efter sista dagen på jobbet så drog jag hem och sedan ut igen för en löprunda med bästis, jätte härligt! Pratade på om hur mycket som helst och joggade i solsken. När jag åkte hem så hoppade jag in i duschen fort som tusan och åkte till min moster där jag spenderade kvällen med grillning, släkten, prat, skratt och solen som värmde upp oss. Träffade också min kusin som är höggravid som jag inte träffar så ofta, har saknat henne otroligt mycket! Kommer aldrig sluta tycka att det är hur coolt som helst att vi tjejer kan ha en annan människa i oss! Och inte bara en, utan fler... Asså sjukt hur coolt det är!
 
Fruktsalladen som ni ser där nere, ALLTSÅ shit va god den var! Vi hade äpple, päron, ananas, nektarin, jordgubbar och bananer i! Kunde inte sluta äta, åt tills min mage blev PROPP full! Och maten... Det var länge sedan jag åt något så gott, kände att jag förtjänade att unna mig lite :) Och för att inte tala om morotskakan... JAG måste få receptet och baka den någon dag!
 
Men nog pratat om mat haha, sitter just nu och kollar på kanal 5, en film med Tom Cruise när han var ung (så söööt!) och ska nog snart gå och lägga mig för jag är hur trött som helst och kan inte bärga mig för att få sova ut hehe.
 
Hoppas ni också har haft en bra dag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0