7:e Juli

Godmorgon på er! Jag vaknade för ett tag sedan och började dagen med att äta frukost ute i det soliga vädret, sedan så kollade jag på ett avsnitt av teen wolf och har nu panik över att jag inte kan se resten av säsong 1, eftersom det är något fel på de videosarna på tvshow7.com och jag vet ingen annan sida... Och det är så sjukt spännande!
 
Glömde blogga igår men jag hade det hur härligt som helst med bästis i det mysiga soliga vädret ute på stan, vi gick runt och kollade på kläder, pratade och skrattade om allt möjligt och så köpte vi jordgubbar och satte oss på gräset, fick världens sommar känslor! Hur mysigt som helst hade vi. Och nu har den fina blå himmeln ersatts med en vit tråkig hej-nu-kommer-det-bli-fult-väder-resten-av-dagen-så-du-kan-inte-åka.och-bada-eller-njuta-av-sommaren-och-välkommen-till-sverige moln täckande himmel. Nu vet ni hur jag känner, haha. 
 
Hoppas ni har en fin dag även fast vädret inte är på topp.
 
Tre bilder från gårdagen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Man kan kolla på serier på 1channel.ch
tryck på tv-shows och sök efter serien du vill se. Den borde finnas :)

Svar: Kollade precis där men man måste skapa ett konto... Har du ett konto där? :)
janellanderson.blogg.se

2013-07-07 @ 16:59:31
URL: http://www.oliviiasvardag.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller så är det bara att gå in på swefilmer hela serien finns där :)

2013-07-09 @ 04:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0