Victoria Secret

 
Alla tjejer vill ju ha mjukisdressar hemma som dom kan gå runt i. Så nu tänkte jag tipsa er om dessa underbara mjukisdressar från Victoria Secret. Jag har alltid velat ha en jätte mysig/fin och söt mjukisdress i min garderob men aldrig hittat någon! Förän jag såg dom här för rätt så länge sedan men glömt att tipsa om dom! Jag är så sugen på att beställa och har varit det länge nu, har egentligen lust att köpa hur många som helst.. Men det får bli en i taget haha.. ^^ För jag bara MÅSTE ha dessa skönheter! :-) Ni hittar dom HÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipsen!!! Snäll du är!!:-)

2013-01-15 @ 18:09:57
Postat av: Anonym

Dom va skitsöta

2013-01-15 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0