Skrattet som uppstår när haters failar..

 
Alltså ni haters.. Ni är verkligen för roliga! Ska rätta dig lite, jag har för det första inte LINSER på mig, det är mina naturliga ögon, dom blir så ljusa när jag är i ljus. Och jag stog faktiskt vid ett fönster när jag tog denna bild. Därav den ljusa styrkan. Och jag förstod inte riktigt vad du menade med att jag leker att vara en känd bloggare? Skulle jag vara det så skulle jag blogga så mycket mer och bättre. Skulle verkligen ta tag i bloggen om jag vore det. Men jag är ingen känd bloggare och det är helt okej för mig, jag gillar att blogga ändå! Men det är ju roligt att man kan provocera genom en egobild haha ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0