I hear your heart beat, to the beat of the drums

Kom precis hem, brr vad kallt det är... Skulle göra vad som helst för att få åka utomlands i en en hel månad med massa vänner och parta loss! Det är verkligen min högsta dröm just nu. Men tyvärr så går ju inte det nu när det är sista terminen av nian... Alltså åh, jag längtar verkligen inte tills man måste välja gymnasium eftersom att jag inte har någon blekaste aning om vad jag vill gå för linje, inte skola heller.. Och att man får en massvis med brev på olika skolor och kataloger gör inte stressen bättre direkt.
 
Men ska inte sitta och skriva om gymnasiet för det är väl inte så intressant för er.. Nu ska jag taoch göra iordning en varm kopp té, linda in mig i min kära filt och kolla på en film och försöka tänka mig bort lite..♥ Tycker föresten att ni läsare borde se filmen "The American History X" det är en sjukt bra film som handlar om rasism. Det kanske låter tråkigt enligt vissa öron, men det är faktiskt en av dom bästa filmerna jag sett. Filmen ger ett stort budskap, så det är värt det! ^^ 
 
Just nu :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Kan du börja med videoinlägg igen?? Du var så söt i dom!

2013-01-15 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0