Relaxing

Hej på er! ^^
 
Kom just hem ifrån gymmet och nu sitter jag här i mitt rum med en kopp té och en tidning. Snart kommer väl mamma hem så då går vi iväg och handlar lite, sedan så hade jag tänkt läsa en bok (som jag är tvungen att läsa). Tro inget annat haha! Avskyr att sitta still och glo på text, vill röra på mig annars blir jag galet rastlös. 
Och senare ikväll är det "under the dome" som börjar runt tio tiden, och utöver att kolla på det och det jag innan nämnt så ska jag inte göra så mycket mer idag/ikväll!
 
Imorgon är det fredag, sååå skönt! Börjar tio så kommer nog hinna träna lite innan, och sedan när man kommer hem så ska det bakas julbak!! Är så himla sugen på lussebullar, pepparkakor, saffranskaka, mjuk pepparkaka och hemgjorda bullar. Alltså you name it, vill ha allt just nu. He-he. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0