THE MUSIC IS TAKING ME HIGHER

Två bilder från idag när jag kom hem, har ett nytt plagg på mig samt örhängen. Kan visa tydligare bilder senare!
Hallådär! Kom precis hem från skolan, vi hade en rätt så chill dag idag igen. Men det var den sista, för imorgon börjar allvaret. Åh fy, vi har redan fått en läxa och dagarna är hur långa som helst (slutar halv fem imorgon liksom, yaaay), men vi börjar rätt så sent iallafall så det är ju tur med sovmorgon, hade nog aldrig överlevt annars haha! Ska göra iordning en smoothie och plugga lite så att jag inte behöver göra så mycket imorgon. Hoppas ni andra också har haft en bra start på skolveckan! Förresten så var det SJUKT god mat i skolan idag, vi fick tacorullar. OMG var goda de var. Synd att jag bara fick en för dom var så små, jaja nog prat om mat haha. Vi hörs senare ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0