BUSY DAY


jag älskar naturen ♥

Hej på er! Håller på för fullt här hemma och städar, gör rent i alla rum och hörna haha. Passade även på att göra rent min skitiga garderob spegel för jag fick nog, det var FULLT med mascara på vissa ställen. Det såg förfärligt ut helt enkelt. Och jag svettas IHJÄL i min tjocktröja efter att ha hoppat upp och ner (eftersom min garderob är så stor och lång) för jag skulle rengöra den haha, så nu ser jag fram emot en dusch :)
 
Snart kommer pappas vän hit och lämnar av hundarna som jag ska vara hundvakt åt! Ja, ni hörde rätt hihi! Ser så himla mycket fram emot det! Så det ska bli jätte kul att få gosa lite med dom och att få gå ut och gå med dom. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0