MOVIE WITH BEST FRIEND

Två härliga bilder från denna sommaren ♥ 
 
Hej på er! Sitter i soffan framför tv:n och har lite cozy time. Funderar på att käka upp mina älskade malterses som står i kylen men orkar inte ta mig dit haha. Kanske slår på en film istället! Åh va synd att det inte är fint väder, bara för att skolan närmar sig så ska vädret börja vända och bli dystert. Tack liksom. 
 
Igår så var jag och bästis på stan och fikade samt kollade runt lite i affärer, fick med mig lite saker som jag tänkte visa er senare.Sedan på kvällen så såg vi filmen The Heat, så sjukt rolig film! Typ den roligaste, aldrig skrattat så mycket på bio förut. Ni måste bara se den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0