MONDAY

Hej på er! 
 
Sitter just nu hos pappa och har precis tagit mig en dusch, gick hit för att träna lite. Tog inte i så hårt för jag ska ändå förbi gymmet senare på ett pass, ska bli jätte kul! Tänkte kanske laga lite mat eller bara ta någon frukt. Idag är det fint väder och jag gör ingenting haha.. Känns lite trist eftersom dom flesta antagligen är och badar nu, men jag är hur seg som helst idag.
 
Jag hoppas verkligen på fint väder på torsdag iallafall, för då fyller jag år! Haha vill inte bli 16, jag får ju allting billigare när jag är 15. Menmen, om det blir fint väder så åker jag och några vänner till fjällnora (eftersom gratis bussen går då) och efter det får vi se vad vi gör! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0