First day at school

fyra bilder från idag
 
Hej på er! Det var ett tag sedan. Sorry för så dålig bloggning men jag var sjuk hela helgen och några dagar innan dess också, hade magsjuka och var inte på något vidare bra humör som ni säkert förstår. Men nu är jag tillbaka igen! Gick första dagen i min nya skola idag, första dagen på gymnasiet. Det var tråkigt med all information osv för allting tog så lång tid men som tur var slutade vi tidigare, och har träffat många härliga personer! Och skolan verkar väldigt bra och även programmet, så jag är redo!
 
På onsdag börjar vi på riktigt, det är då alla andra elever kommer, dvs 2:orna och 3:orna hehe. Jag som redan tyckte vi var sjukt många idag... Det var folk överallt typ haha. Trodde hela tiden att vissa var 3:or eller 2:or men alla var 1:or. Jaja, hoppas det går bra för mig när vi sätter igång med plugget! 
 
Nu ska jag kolla på en serie, hade egentligen tänkt träna men känner att det blir för sent för jag kom nyss hem och vill gärna mysa lite hemma innan jag går och lägger mig, typisk rutin jag har ;Ppp 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola och vilket program går du?

Svar: Jag går på celsiusskolan, handel och administration :)
janellanderson.blogg.se

2013-08-20 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0