1 augusti 2013

Alltså vänta nu... VA?! Redan augusti? Herregud vad sommarlovet har gått fort, för fort! STOPP! Haha åh, jag som verkligen inte vill börja i skolan om typ.. 17 dagar. Gud vad hemskt, att gå in i en okänd skola för första gången och inte känna en endaste kotte, så känner man sig sönder stirrad för att man är ny och blyg haha. Iallafall jag, blir alltid så blyg när jag går in i en ny skola. Kommer vara sååå nervös första dagen så det kommer väl rinna svett haha!
 
Nu är jag iallafall på väg till gymmet för att köra lite styrka, skulle egentligen ha åkt till fjällnora idag med bästis men det blev inte av eftersom vädret hatar oss. Det är faktiskt sant, för varje gång vi planerar att göra något kul så blir det fult väder och sedan när vi bara vill chilla så ska det vara fint väder. Haha stackars oss :(
 
Ha en bra dag allihopa, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0