Some questions

- Varför har du modererat bloggen det hade du aldrig förut?

Svar: För att jag gärna vill se kommentarerna innan andra gör det. =)

 

- Varför har du tagit bort frågelådan?

Svar: Jag tog bort den från min blogg för det passade inte in till min nya design och jag fick inga frågor längre. Men den finns kvar, http://blogresponse.com/janelle


- Vad använder du för kamera?

Svar: Jag använder canon eos 600D! Den är sjukt bra!

 

- Har du bra pigment?

Svar: Jag vet inte, alltså jag blev lätt brun när jag var mindre för jag var ute så ofta men nu så är det svårare och jag blir lätt bränd istället.


- Hur ofta tränar du?

Svar: Ca tre gånger per vecka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0