Some pictures

Förlåt för att jag inte skrev något mer inlägg än att vi hade kommit fram men våra dagar var fyllda med slalomåkning och härligt väder och på kvällen så var vi ute i snön och bla krogen så jag har inte hunnit uppdatera något! Men vi har hur som helst haft det grymt härligt där borta i lilla Åre ♥ Vi åkte bland annat längdskidor 1 mil till en liten mysig våffelstuga, och näst sista dagen så badade vi.
 
Kom hem igår och kan ju inte direkt säga att jag har saknat Uppsala, men man är ju tvungen att komma tillbaka.. Ska packa upp lite snabbt för jag orkade inte igår eftersom att vi kom hem rätt så sent.. Senare kanske jag tar en spring tur med pappa. Här är lite bilder från våran vecka!
 
Här hade vi precis kommit upp till toppen.. Det tog himla långt tid att komma upp med liften, men det var värt det..
 
.. Så gjorde vi lite fler glada härliga miner
Efter att ha åkt ett litet tag så tog vi en paus och åt på en resturang i närheten av alla backar... Åh va mumsigt♥
Och vips.. Så var vi i gång igen efter en upppiggande måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0