Puss på dig

Kom precis hem från träningen, sprang 6.5 km! Är sjukt stolt över mig själv, för i tidigare åren då jag var sjukt lat och inte ens orkade springa till bussen så har jag ju verkligen gjort framsteg. Även fast jag tänker ibland "nej jag orkar fan inte mer" när jag springer på löpbandet så hör jag en annan röst säga "jo, du klarar det här". Och den tar för det mesta över. Och det känns hur bra som helst. Den enda nackdelen idag var att jag var sjukt hungrig under dessa 6.5 km men jag stod ut för jag hade lovat mig själv att göra det!
 
Nog om det, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite mat till mig själv! Vi hörs senare ♥
 
Bilden ovanför var den första jag tog för ungefär tre år sedan snart, då jag fick min Canon eos 600D. Tänk va fort det har gått, kan inte fatta att tiden bara har rullat förbi så snabbt.. Helt otroligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0