Friluftsdag

 
Idag hade vi friluftsdag med skolan i detta härliga väder! Låg och solade en del, var sjukt skönt.. Tills jag insåg hur bränd jag hade blivit.. Ajaj! Så himla typiskt mig, vill jämt bli brun och ligger alltid och pressar men jag lär mig alltid samma läxa om och om igen.. Nej nu ska jag trösta mig med flingor och mjölk.. Hoppas bara att svullnaden har försvunnit tills imorgon för det är inte kul att se ut som en liten röd gris i ansiktet haha!
 
Ni ser ju hur röd jag är på kinderna (ändå har jag redigerat den lite).. Så det är illa tyvärr! Allt jag ber om just nu är att det inte flagnar utan blir brunt istället. He-he..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du tagit bort frågelådan?

Svar: Den finns kvar! Tog bara bort den från bloggen för det såg inte snyggt ut! http://blogresponse.com/janelle =)
janellanderson.blogg.se

2013-04-26 @ 14:19:51
Postat av: Anonym

Varför har du modererat bloggen det hade du aldrig förut?

Svar: För jag vill gärna se kommentarerna innan dom visas =)
janellanderson.blogg.se

2013-04-26 @ 14:21:29
Postat av: fleurpetit

typiskt svennebananproblem tyvärr :/ jag kan aldrig vara ute i solen som den rödlätta människan jag är :/

2013-04-27 @ 21:04:08
URL: http://www.fleurpetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0