Iphone 5?

Har ni sett nya iphone 5? Den kom nyligen ut! :-) För ca 2 månader sen (om jag inte minns fel) så fick jag syn på en bild på hur någon trodde iphone 5 skulle se ut, tyckte den var sjukt snygg och hoppades att den skulle se ut så! Vilket också är lite kul, för den ser precis ut så också. Gillar dock den vit/silvriga mer. 
 
Kommer dock inte köpa den, har precis fått en iphone 4s, men kanske när mitt garanti har gått ut? Eller om jag kanske väljer att satsa på en helt annan mobil då! Får helt enkelt se. Undrar dock vad som är skillnaden mellan iphone 4s och iphone 5? Men snygg är den!
 
Någon läsare som funderar på att köpa den? 
 

Kommentarer
Postat av: Joel

Skillnaden är typ bara att iphone 5 har lite längre skärm och är lite snabbare än iphone 4s

2012-09-17 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0