Honey 2

Godkväll på er! :-)

Har inte uppdaterat idag för jag har inte haft tid hehe ^^ Direkt efter skolan drog jag och angela till mig för att kolla på the vampire diaries 4x02! Sjukt spännande, dock så spydde elena upp blod jämt.. ;PPpppp

Senare så kom Yrsa över, vi tre skrattade och tramsa som vi brukar göra. Efter det drog hon och Angela stannade på middag här och efter ett tag drog hon med, sen dess har jag kollat på en film med mamma, Honey 2 heter den! Sjukt bra film, Kat graham som är från VD är huvudrollen i den filmen. Fick verkligen ett enormt sug på att börja dansa efter att ha sett hennes moves.. Hennes kropp är to die for..

Nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött och imorgon väntar äventyr :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0