03 oktober 2012

Godkväll på er kära läsare! :-D
 
Har inte gjort något speciellt idag förutom att gått runt på stan lite med yrsa och angela, samt gått och kollat på vinterjacka med pappa! Lyckades även hitta en också, sjukt snygg! Det verkar vara sjukt trendigt nu med glansiga vinterjackor? ^^
 
Köpte även 2 halsdukar till att på vintern och hösten, ska köpa två till senare! Tänkte satsa på en ljuslila och en svart då. Men jag har inte så mycket mer att tillägga i det här inlägget mer än så, för jag har som sagt inte gjort så mycket idag ;Ppp Föresten, det var ju Grey's anatomys säsongspremiär på första avsnittet (och jag förstog ingenting!?) man fick inte se hur de blev räddade eller någonting. Det var som om dom hade levt typ 20 dagar i detta avsnitt EFTER olyckan. Ååh blir så irriterad.. Trodde det skulle vara jätte spännande! Och att Mark Sloan dog, där slutade jag kolla på serien...
 
Anyways, ska göra lite situps nu och sen hoppa i säng! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0