två bilder från helgen

Vet att jag uppdaterar så dåligt nu mera. Men jag har tappat suget, ska dock försöka för eran skull! Och min egen..

Igår: Angela övernattade hos mig igen, vi gjorde inte särskilt mycket, tog det lugnt, kollade på film, snackade osv.

Idag: Vi vaknade sent, vi joggade ute (tränade). Vi skiljdes åt och jag tog det lugnt hemma och sedan så åkte pappa och jag till en av hans vänner som fått kattungar. Var och kollae på dom fram tills nu, åh så söta dom var! Kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha..


Jag softade på balkongen
Barn och pappa godis, haha.. Det är mitt och Angelas men mitt godis ser ut som om en pappa har köpt det.. Och hennes godisskål är värsta liten. ;PppppPppPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0