Shorts

Eftersom jag inte kunde överföra bilder från kameran till datorn igår så tog det lite tid, gick förbi mamma och hämtade usb sladden idag så nu får ni ser bilderna!

Kan ju berätta lite om igår:

Först så gick vi runt lite, mot gränby centrum och kollade runt lite på kläder osv. Vi tog en varsin bägare med glass i för det var så himla varmt ute! Kändes verkligen som en sommardag.. Efter några timmar gick vi hemmåt till mcdonalds för att ta ett glas vatten och en cheeseburgare. Vi satt där ett tag och snackade, sedan kom några och vi hängde lite med dom.
När klockan närmade sig ungefär 22.00 så drog vi till angela för att hämta grejer, hon skulle övernatta hos mig. Vi var ute till typ 12 eller nått sånt på kvällen, sedan drog vi hem för det var skit kallt. Då kollade vi på film och deckade vi vid 3.
Idag var vi även på gränby centrum för att hon skulle köpa ett par skor, tänkte passa på att köpa en tröja när vi ändå var där men jag glömde bort det så jag gör det imorgon istället. Men nu måste jag plugga för jag hade lovat pappa att jag skulle göra det men glömde bort det under dagen haha.. Så vi hörs, puss på er!

Haha ser ut som ett litet barn som älskar pannkakor..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jätte söt outfit! Älskar toppen <3

2012-05-18 @ 18:53:31
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0