Jag är lat

Ja. Jag vet. Låt höra, jag suger på att blogga. Men från och med nu tänker jag blogga när jag helt enkelt vill och känner för det. Jag vill inte ha massa ointressanta inlägg på min blogg, utan mest minnesinlägg osv. Minnen som är värda att komma ihåg och liksom, ja helt enkelt läsvärda inlägg vill jag ha här i min blogg! Nu när ni vet det så kan ni slappna av, jag har inte dött ;Ppp

Jag kom typ precis hem, funderar på att cykla runt lite för att små träna eftersom att jag var rätt seg idag i skolan när jag och en vän tränade men jag är fett trött.. Så jag tror jag ska kolla på en film och sova! Får ta en cykeltur imorgon istället.. Haha latmask jag är.

Bild från imorse

Kommentarer
Postat av: Olivia

redigerar du dina ögon? :) Ser ut som det. Och om du gör det, vilket program/hemsida använder du då?

2012-05-09 @ 16:59:26
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0