Stan

Det var grymt härligt på stan! Vädret var på topp och hade det jätte trevligt. Först gick vi runt och kollade på kläder osv. Köpte ett linne som jag kan visa er senare! Efter ett tag satte vi oss vid ett café och tog en varsin chai latte.

Vi satt där rätt så länge och snackade lite tjejsnack haha. När vi kände för att dra därifrån så började magarna kurra! Så vi hoppade in på subway och tog en varsin macka. Mums så gott det var! Eller aa, helt okej..

Innan vi gick hem så var jag bara tvungen att pröva glassen alla tjatar om. Och nu förstår jag varför, den är perfection. Haha. Kommer droga den i sommar.. HELL YEAH!! Haha ^^

Och ja.. Nu sitter jag här i soffan och redigerar lite bilder, snart dyker väl Angela upp. Hon slaggar här ikväll, hörs väl senare antar jag! Dvs om ni har tur ;-)

kärlek


Kommentarer
Postat av: Patrik

Men hur god är inte glassen? :D fin blogg förresten.. :)

2012-03-25 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0