Perfect jacket, perfect jeans

Båda dessa underbara plagg har trillat in på kateogorin "nyheter" på gina tricot. Funderar på om jag ska införskaffa jackan till riktigt varma vår dagar och sommarkvällar. Underbar är den! Den som jag har nu är lite för ljus enligt mig, gillar mer mörkare jeansjackor. Tycker det är riktigt hett! Och den här var riktigt perfekt, 249 :- går den på inne i gina tricot. Tror dock jag vill kika in och se hur den ser ut irl innan jag tar den med mig hem. Vad tycker ni om den?

Och för att inte snacka om jeansen, underbara är dom! Tror jag ska köpa dem också, då jag behöver ett par jeans. Fast egentligen så behöver jag ett par svarta allra mest, men hittar aldrig några bra och billiga.. Så kanske dessa blir mina nästa inköp dessa två härliga perfekta plagg? Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0