MELLO FINALEN

Efter jag käkat lunch hos Angela så drog jag hem, duschade, fixade mig osv. Så kom pappa och hämtade mig vid 6 tiden och vi åkte vidare till hans vänner på middag och för att kolla på mello! :-) Faan vad jag ångrade mig att jag inte tog med mig kameran, så fort vi gick in så blev jag skit arg på mig själv haha! Hade haft bildbomb på bloggen från dagen isåfall! Men har jag det nu? Neej... FAN. Haha..

Det var iallafall, sju barn där (haha inte bara deras barn utan andra gäster var där också). Först åt vi middag, pannkakstårta eller fläskfilé med tsatziki. Tog båda, så jävla gott! Och pannkaks tårtar såg a-m-a-z-i-n-g ut! När mello började var alla barnen tåliga i första taget (haha ;-)) Men sedan började alla leka och springa runt, efter ett tag dock började ALLA hålla på med mitt hår ;PPPppPp Dom kammade det, satte upp hårspännen, hårklämmer mm. En liten kille gav mig en ring och halsband haha fett söt! Efter några minuter tog jag av mig dom och han frågade "vart är ringen?" Haha omg va söt! Och så sa han till mig "du ser ut som en ängel bakifrån". Antar att han menade mitt hår, haha söt! Och JAAA!!! Loreen vann! Haha började typ ställa mig upp på lyx-stolen jag låg på och dansade typ loss när hon vann.. Äntligen börjar sverige få bättre smak! Go go go! ^^ Haha, det jag älskar med mig själv är att när jag träffat några jag inte träffat förut, och det gått ett tag är jag skit oblyg och beter mig som om jag känt dom hela livet! Tänker inte ens på det haha..

När mello var slut så visade dom runt i huset (vilket var TRE våningar!) Asså omg.. Så jävla lyxigt! Mitt drömhus. Dom har allt, en stort "biorum", hängplats, bastu, stor tvättstuga, gym, ett stort rum där man kan sitta och snacka och dansa och värsta högtalarna i det rummet också, massa flera rum som jag inte har något namn åt haha.. Deras hus kändes som värsta labyrinten, tog fan aldrig slut! O.o Det här var en av dom roligaste dagarna i mitt liv, det kanske låter konstigt enligt er, (men hallå ni var inte där, ellerhur? ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0