Storstädat rejält efter en vän varit här

Pluggade precis lite matte.. För att kunna få G nästa termin.. Haha, så fort jag nämner ordet "plugga" i mina inlägg så känns det som om inlägget förvandlas till ett skolinlägg, irriterande..^^

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på lite musik av justin bieber faktiskt, haha. Vet inte varför, får lite ryck ibland.. Tidigare storstädade jag lägenheten och mitt rum efter att ha haft en vän här, haha shit så stökigt det var! Fick damsuga, rätta till sängen, skura alla golv osv. Puuh det var jobbigt..^^

Föresten, är jag den enda tjejen som totalt hatar fotboll? ;Pppp För det verkar så.. Hihi.

Slänger in ett litet roligt citat

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag lovar att du inte är den enda tjejen som hatar fotboll! I min klass är vi tre stycken..
det finns ingen värre sport än fotboll!!! :O

Svar: nej, det gör verkligen inte det!!! fotboll är den tråkigaste sporten jag vet, usch! :( har alltid hatat den sporten haha... antagligen för att jag aldrig kunnat sparka på en fotboll haha ^^
janellanderson.blogg.se

2012-06-15 @ 08:42:20
URL: http://www.oliviastener.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0