snabbt inlägg

Hej bloggen, tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg om att jag har färgat håret för er som inte visste det! Färgade brunt, hihi!

Det blev jätte fint, är skit nöjd! Vad tycker ni? Passar det mig? :-)

Hehe. Känner mig lite dålig att jag "ljög". Ville bara se hur många som skulle reagera mm. Sanningen är den att jag inte har färgat (men vill väldigt gärna för jag är så trött på mitt blonda hår). Men är rädd att det ska bli fail, att jag får grönt hår eller att jag inte får den färgen jag vill ha, eller att jag inte passar i det, eller att jag är för blek för brunt hår..

Vet att  det verkligen ser ut som om jag har färgat på bilden här nedanför, men tog bort ljusheten och då blev det så, tyckte det blev coolt och det kändes som om jag faktiskt hade brunt hår.. Vilket jag blev glad för. Men som sagt, förlåt om ni tog illa upp med att jag "ljög" det var dåligt av mig, kram på er! Älskar er mina läsare, det ska ni veta ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det passar nog dig , visa en bättre bild snälla! :D

2012-06-14 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0