Lite om helgen

Hej på er mina kära bloggläsare som har sånt tålamod med min sugande uppdatering..Haha..

Nu under helgen har min uppdatering legat på 0. För att jag har haft så mycket att göra, det har varit födelsedagar, dop, middagar att gå på osv. Har haft det jätte trevligt hela helgen. I fredags fyllde min kusin 20 bast, var där och fikade, min andra kusin spelade gittar och sjöng (han var grym!). Och sedan närmare åt kvällen så satt vi "ungdomar" och snacka lite i födelsedagsbarnets rum. Vi tog bilder osv, jätte mysigt! Var helt slut när jag kom hem..


Bjuder på en bild på mig från idag.

Och i lördags var det dop runt 1 tiden, jag var ju självklart fotografen haha.. Fick stå och knäppa och knäppa, (har dock aldrig varit på ett dop förut) så det var kul! Isabelle var så söt men den enorma klänningen på hennes lilla kropp haha :'). Kanske visar er lite bilder en annan dag om jag får. Efter dopet åkte allihopa till en lokal, där vi åt smörgåstårta, massa mumsiga bakelser mm. Det var utsökt! Ni ska få se masser av bilder, tro mig.

Och slutligen, idag har jag hållt på med mitt rum hela dagen, har rensat masser av lådor, möblerat om, slängt vissa möbler, slängt kläder osv i stora kassar. Det har tagit några timmar, sedan blev vi bjudna på middag som vi nyss kom hem ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0