Jag bara försvinner och försvinner..

.. Haha! Min blogg har blivit så himla usel på senaste tiden, någon som har lust att pigga upp mig med lite fräscha idéer? :-D Själv så vill jag blogga, men har total noll inspiration eller lust, spelar liksom ingen roll vad jag skriver. Ni kommenterar aldrig! Och det är ju inge kul. Okej, jag bloggar faktiskt inte för eran skull men ändå.. Haha, det där lät bara konstigt..

Så nu glömmer vi det, jag är tillbaka iallafall! Glada? Kom iallafall precis hem från pappa, jag och angela var där för att träna. Vi tränade lite smått, men som vanligt så blev det mest snack och vi satt lite vid the sims faktiskt haha. Angela blev beroende? Dock så gjorde hon en familj i onödan haha.. För det gick typ inte att flytta in dom i ett hus? Konstigt men jaja.

Har inte ätit något annat idag än frukost så jag kastade i mig maten när jag kom hem till mamma, haha. Nu ska jag försöka fixa det där med the sims-problemet. Sedan tänkte jag kolla runt lite på katter som jag har gjort i ett år nu, men inte hittat något.. Och senare ikväll blir det nog lite familjemys + film!

Jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0