20 juni

Hej på er! :-)
 
Förlåt för dålig uppdatering, vaknade runt två idag.. Sen dess har jag haft lite ta-hand-om-mig-själv dag, ansiktsmask, rakat benen osv, närmare kvällen satt jag och chillade framför datorn och kollade på några vampire diaries avsnitt. Skulle gått förbi pappa och hämtat en grej, men så lat som jag är så orkade jag inte det haha! Nu håller jag på och letar efter en bra film att se.
 
Imorgon drar jag nog ner på antingen stan eller gränby centrum, ska köpa silverschampoo och kolla på ett par nya jeansshorts! På fredag är det midsommar! Tänk att det är precis i mitten av sommaren då.. Åhnej, vill ju inte att sommaren ska ta slut!! Ska iallafall fira midsommar med släkten :-) Hur ska ni fira er midsommar? ^^
 
Bild på mig för några timmar sedan. Haha ser lite sliten ut! Sorry för det. Är bara allmänt trött idag i guess..
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Vilken fin blogg du har tjejen :)
Har frågestund, ställ gärna några frågor :D
http://slm.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment.

2012-06-21 @ 11:27:45
URL: http://slm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0