Less på det här vädret

Började min morgon med att träna lite styrka, efter jag tränat käkade jag brunch. Hade tänkt ut och springa nu med angela men det började, som vanligt regna. Alltså, det här vädret.. Kan det här kallas sommar? För ärligt talat, det känns som om det är en ovanligt varm höst eller något. Känns inte ett jävla dugg som sommar. Men skönt att jag får komma bort från den här hålan snart iallafall,
 
även fast det bara kommer vara i en vecka.. Så känns det bättre ♥. Nu ska jag plugga lite matte och när pappa kommer hem igen tänkte jag baka lite chockladbollar bara för att ha något att göra haha ^^
 
Någonstans därimellan tänkte jag ta lite bilder på mina inköp jag gjorde häromdagen, får se om jag har ork och hinner bara. Men annars får ni se dem efter turkiet :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0