KOMMER MIN HÖGSTA ÖNSKAN UPPFYLLAS!? :-D

Omg!!!! Jag är så jävla lycklig just nu!!!!!! När jag och pappsen hade solat klart osv så stack vi in till stan för att kolla lite. Jätte härligt var det, gick in i massor av butiker där det fanns skitsnygga väskor osv.. Haha känner mig alltid så elak så ibland vågar jag inte lämna butikerna när jag väl gått in där, så kan stå där i evigheter och höra på deras babbel om vilken väska som passar mig osv fast jag egentligen vill gå.. ^^
 
Iallafall, senare kom det en man fram till mig och visade en blankett där det fanns olika aktiviteter man kan göra här, det fanns bla....*TRUMVIRVEL* en aktivitet där man kan simma, göra trick osv med delfiner! :-D Snackade med pappa osv, och han såg hur gärna jag ville det.. Så imorgon ska vi snacka med våra resledare och höra vad som är billigast och bäst! Ååååh jag hoppas verkligen!!! :-D Om jag får simma med dom... Omg, med världens bästa djur, en dröm jag haft sen jag knappt kunde gå, en obeskrivlig känsla... :')
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vill också! Älskar delfiner sjukt mycket!! :D

Svar: :D Jag med!
janellanderson.blogg.se

2012-07-15 @ 13:08:34
URL: http://www.oliviastener.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0