16 juli

Har det helt underbart här i Turkiet! Blev ingen uppdatering igår för jag hade inte möjlighet att sitta framför datorn, var ute hela dagen och gick runt, kollade på kläder, gick en promenad längs stranden och fotade lite fina kvällsfoton, upptäckte staden lite osv! :-) Det var jätte härligt. Älskar att man kan gå runt omkring i bikini till och med på kvällen♥
 
Har precis kommit ifrån stranden, det var jätte härligt men jag är mer för att bada i bassäng har jag insett, haha.. Jag är typ livrädd för att nudda ens en sten i havet, löjlig jag vet.. Men sån är jag, bara att leva med det hehe, så vi var där ungefär i en timme, sen stog jag inte ut mer. Sanden var FÖR varm, mina fötter brände sönder och stenarna fick mina fötter kramp av. 
 
Föresten, en sak jag inte gillar med hotellet som jag hittade märkte haha (vi missade ju frukosten första dagen vi sov här). Det är FRUKOSTEN av allting.. Kanske är jag som är onormal men den var SKITÄCKLIG. Och enligt mig så ska frukosten vara något utav det bästa på ett hotell, så jag blev väldigt besviken där. Men vi får helt enkelt gå ut och äta varje morgon istället. Det funkar ju det med! Men liksom, det fanns inte ens smör till smörgåsarna och filen var skitsur.. Och jag tål ju inte vanlig mjölk så då blev det inget.. Åt bara melon till frukost så jag är vrålhungrig nu! Som tur är blir det lunch nu :-)
 
Vi hörs väl senare, hoppas ni har det bra i regniga sverige! ♥
 
http://janellanderson.blogg.se
Såhär sliten ser jag ut efter typ två dagar i ett annat land, haha.
Om jag vill lämna detta? NEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aldrig. Nästan så jag vill ljuga om att jag har tappat bort passet på lördag... Älskar det här, jag är i paradiset :')
 
Dåligt kvalité på bilderna, jag vet. Men var tvungen att ta dem ifrån facebook så det fick det bli så, annars tar det sån himla tid att ladda upp bilderna, och jag har ingen lust att sitta och vänta ;Pppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0