vad är det som händer med mig..?

På senaste tiden har jag börjat vakna runt 1 tiden... Och igår kunde jag inte somna förän halv fem eller fem, så det blev att jag vaknade klockan 14.40 idag.. Har nog aldrig vaknat så sent i hela mitt liv haha! Iallafall inte flera dagar irad...

Som tur var hade mamma lagat hembakad pizza! Så när jag vaknade fick jag det serverat! Hihi så mysigt :-D Sitter och gör lite allt möjligt, kollar på vilka tatueringar jag vill göra när jag blir "stor" haha. Och så letar jag efter katter här i uppsala. Ni vet ju att jag har lyckats övertala en av mina föräldrar iallafall (WIHO!:-D). Letar dock efter ett helt omöjligt val..

Kan tänka mig att jag sitter och äter, så kommer det två små lurviga kattungar som mjauar, den ena är sköldpaddsfärgad (färgen kallas så), och så har hon jätte gröna ögon. Och brevid henne så är det den andra, jätte lurviga kritvita katten med isblåa ögon. ÅÅÅH!!! Vilken dröm :') Och jag har tänkt ut namn till dem också!! Men namnen avslöjar jag inte förän.. Well, när jag väl har fått katterna! :-)

Och snart ska jag sätta i skiva 4 av the vampire diaries, (säsong 2) som jag är på! Så jag har snart kollat helt klart sen 24 december ;-) Haha snacka om att ha kollat mycket...

Ha en bra dag hörni!


Kommentarer
Postat av: tove

http://absolutaandersson.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment



Fråga gärna någonting janelle! :D

2012-01-03 @ 16:12:11
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0