SWEET DREAMS

Går och lägger mig nu. Provade nyss underställ till Romme på onsdag! Så nu slipper jag frysa.. Dock måste vi kanske åka imorgon och köpa ytter-underställ.. För det hade vi inte här hemma.

Nu är det bara timmarna som måste gå sen är jag ute i skidbacken! Hell yeah, fyfan va kul det kommer bli. Hihi! :-D Föresten, så vill jag säga välkommna till mina två internationella läsare! Det är jätte kul och ha er här. Hoppas ni stannar här länge och njuter av att läsa min blogg! Kärlek till er!

Och ni andra, välkommna ni med! :-) Alltid lika roligt att få nya läsare. Sov så gott och dröm sött! Och glöm inte att jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Typ tre bilder bara inget märkvärdigt, men jag klarar inte ens av det själv :P

2012-01-30 @ 12:45:55
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0