Människor som denna människa, förtjänar ett plågsamt liv.

Hur kan det ens finnas sånna här jävla människor!?!?!?!?!!? Om dem ens kan kallas för människor. För jag tycker människor är omtänksamma, kärleksfulla, snälla, trevliga, tänker på andra och inte bara sig själv. Men denna människa, herregud. Hon är 51 år. Vad har hon i huvudet egentligen!?

Usch, fyfan. Jag blir alldeles tårögd när jag ser sånt här djurplågeri. Jag fattar inte mig på människor som vill skada djur, och att dem heller inte fattar att djur inte kan försvara sig!? Snacka om hur jävla feg man är och äckligt jävla hemsk om man stoppar katter i påsar och lägger dem i frysen. Kan verkligen tänka mig hur mycket dem fryser och deras söta små ögon tittar upp och ber om hjälp... Det är så jävla hemskt, jag får ont i hjärtat av sånt här.

Har lust att mörda henne, fast näej. Död vore för snällt. Hon borde få lida, lika jävla mycket som dem, tycker polisen borde stoppa henne i kylen. Vill inte ha sånna här människor på jorden. Önskade att jag kunde rädda alla djur i världen, alla katter, alla hundar, alla tigrar, isbjörnar, tvättbjörnar... Men det är väl en dröm som är overklig.. Och inte går att uppfylla.. Jag önskar verkligen att alla sånna här hemska människor kunde få hjälp och bli snälla, och bli riktiga människor, som människor ska vara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0