Innan tolv

Såhär ser jag ut just nu! Med en stor blå turban runt huvudet. Haha ena bilden tycker jag ser lite "eeh??" ut.. Eftersom det ser ut som om jag stirrar rakt in i väggen (vilket jag inte gör). Klockan har inte slagit tolv än och jag kom precis ut ur duschen! Woho.. Utvecklingssamtalet idag gick OK. Inte för att jag tror ni bryr er haha.. För vem gillar utvecklingssamtal..?

Nu ska jag ta och få i mig lite mat i magen och slappa lite framför tv:n innan jag börjar plugga. Ikväll blir det middag hos min låtsas mamma! Saknar henne så mycket!




& ja jag vet hur stökigt mitt rum är.

Kommentarer
Postat av: Olivia

mitt rum är ännu stökigare .. :p

2012-01-17 @ 16:22:52
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0