Hey you, we will survive this

Kom hem vid cirka tre tiden. Det var riktigt kul i Falun! Saknar det redan.. Nu är det bara massa jäkla läxor som måste göras...

Slutreflektioner, kemi läxa och engelska läxa... Buhu vad hemskt haha :-(. Lägger ut bilder från Falun såfort Angela skickat vissa, och så lägger jag också ut dem jag tagit samtidigt! Får dock så om det blir ikväll eller imorgon.

När pappa kommer hem blir det tacos! Så tänkte jag gå till affären och handla dipp och gurka, samt morötter och paprika. Det är ju så fruktansvärt beroende framkallande att doppa grönsaker i dipp! :-D

Bild från arkivet. (Tror jag).


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken snygg blogg du har! Lust att följa varann via Bloglovin? ;D

2012-01-13 @ 17:58:33
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

älskar att doppa grönsaker i dipp! :D Brukar kalla det för grönsaksdipp ^^

2012-01-13 @ 18:01:31
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Anonym

gud så bra du passar i röda naglar!



vart redigerar du dina bilder förestän?

2012-01-14 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0