Glömt bort tiden

Vilken dålig uppdatering det har varit idag.. Men jag har helt glömt bort tiden, gick och köpte pizza och satte mig framför tv:n och fastnade där. Helt plötsligt så ringer det någon på dörren och handtaget ringer mm. Det var Angela! Hon hade cyklat hit till mig för att hon var jätte orolig för mig! (Hade sagt till pappa att ringa när jag kom hem från pizzerian och glömde det sen). Pappa hade nämligen ring mig 20 gånger..
Nu ska jag fixa lite här hemma och så ska jag packa ur resväskan, samt städa lite. (Om jag orkar dvs).. Hehe! ^^ Gjorde ett litet party collage alldeles nyss! Vad tycker ni? Själv blev jag väldigt nöjd och inspirerad.

Kommentarer
Postat av: Irre

Vill du tjäna pengar på din blogg?isåntfall säg till :)

2012-01-14 @ 22:40:02
URL: http://irres.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0