fråga: hur långt hår har du?

Ända sedan jag började skaffa blogg har det kryllat om frågor om min naturliga hårfärg, för tydligen så skiftar det? Själv tycker jag inte det haha. Det har även frågats hur långt hår jag har, hur mitt naturliga hår ser ut, blabla.

Mitt hår är spikrakt som jag nämnt flera gånger, vet inte hur många cm det är, men det är lika långt som på bilden här nedanför! Dock så har jag nyligen klippt mig. (Så om ni "haters" skulle dampa och se mig irl och påstå "varför ljuger du? det är inte alls så långt!!!!" och blabla. So, now you know)

Och jag har naturligt blont hår. Fast på sommaren blir det väääldigt solblekt, så då ser det nästan platina blont ut. Om jag gillar min hårfärg? Haha det är nog en fråga många får. Dem flesta tröttnar nog på sin hårfärg och vill färga, men jag är rädd att jag inte ska passa i brunt! Antingen vill jag färga mörkbrunt med ljusa slingor i, för annars tycker jag det ser rött ut. Vilket jag inte gillar. För det hände mig i sexan, fick redan negativa kommentarer första dagen jag kom till skolan efter jag färgat. Så det misstaget gör jag aldrig om igen!

Ps. På bilden är det inte mitt "raka" hår som ni säkert ser haha, men ni ser ju iallafall längden!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men bruna hårfärger har ju inslag av rött så inte så konstigt om håret skulle skifta lite rött. Jag har dock aldrig varit med om det själv och jag är (var) naturligt blond jag också, nuu ser den mest bara råttfärgad ut när man ser den haha. Däremot har jag haft brunrött hår en gång men den var också mer brun än den var röd (på mig)

2012-01-16 @ 03:08:15
URL: http://sarahelenaemiliaa.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Snyggt hår har du i alla fall (:



Tack.



Allt bra med dig annars?

2012-01-16 @ 10:13:32
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Maria

Så fint hår! :)

2012-01-19 @ 18:26:28
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0