FFffeetttT c00lT Armb4nD

Hej allihopa? Haft en bra dag? :-D Min var skit härlig! Dock några minus till det iskalla vädret... Det snöar ju nu, så antar att snön kommer stanna kvar nu... Föralltid. Eller ja, det känns så iallafall :-(

Åkte direkt efter jag varit på Gränby Centrum med vännen min, till kusinerna med mamma och fikade lite där! Snacka och hade det allmänt trevligt. Träffar dem ju inte så ofta längre då alla mina kusiner är mycket äldre än mig, och jobbar + börjar skaffa familj osv.. Men är självklart glad för deras skull! Då får ju jag bara komma och gosa med deras små barn hehe :-)

Det jag köpte idag blev ett linne, en tunn jacka och ett skit coolt armband! Är egentligen inte så mycket för smycken, tycker dem är ivägen osv.. Men armband och örhängen gillar jag faktiskt! Det kan jag ha ibland sådär, men det här armbandet är så jävla awesome så jag var bara tvungen att ha det! ;-)

Jag blev iallafall grymt nöjd med shoppingen!






Kommentarer
Postat av: D ♥

Nytt fint du har köpt och vad gullig header!

Vad använder du för kamera?

Ha en bra dag! :)

2012-01-05 @ 20:32:03
URL: http://diollagakima.devote.se
Postat av: anonym hehe

gillade ditt armband :)

2012-01-05 @ 20:38:08
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra vecka! Har du nåt kul planerat i helgen? :)

2012-01-05 @ 21:06:14
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

linnet var jätte fint!

2012-01-05 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0