Elena Gilbert: Style

Elena Gilbert: Style

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, kan du sluta med dina försök till att göra snygga vampire diaries bilder, de blir bara fulare och fulare. Du förstår inte serien, så sluta kolla istället. Sluta i alla fall göra massa inlägg om det!

2012-01-15 @ 21:43:19
Postat av: janelle

sv: kan du sluta att vara så patetisk och pinsam?

1. jag vet allting om serien, fråga mig vad som helst. jag skulle inte påstå att jag var beroende av serien om jag inte var det lilla vännen ;)

2. om du stör det på att jag gör collage om nina och hennes karaktärer, varsegod go a head lämna min blogg!

3. var inte en sån jävla pussy, stå för din åsikt och skriv ditt namn.

2012-01-15 @ 21:51:03
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0