Det kanske slutar med att jag slutar blogga?

Jag har tänkt på det här under en lång tid nu. Jag har alltid älskat att blogga, kommer alltid gilla det. Men allt jag hör är klagomål (och nej jag säger inte att jag tår åt mig nu, för det gör jag absolut inte). Utan jag säger bara att, jag tycker inte min blogg får den uppmärksamhet den "förtjänar". Är dock väldigt glad över att ha alla er 300 människor, som läsare. Men jag vet inte vad jag ska blogga om längre, börjar få stor bloggbrist. Så, om ni vill att jag ska behålla bloggen. Så, hjälp mig? Kom gärna med förslag. För det känns verkligen inte som om jag kommer någon vart.. Kram på er! Hoppas vi ses snart igen.

Börjar blogga igen, ska försöka använda min fantasi lite!

Kommentarer
Postat av: Olivia

300 läsare?! jag har typ 10..



Men jag tycker att du ska ha fototips :)

2012-01-16 @ 23:17:47
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Anonym

Mer outfits, :)

2012-01-16 @ 23:34:08
Postat av: Anonym

älskar din blogg så please radera den inte

2012-01-16 @ 23:34:35
Postat av: Nathalie

Mindre vampire diaries skulle jag rekommendera. Skriv mer... Det är kul att läsa din blogg men känns som det bara är TVD och collage hela tiden... ;-)

2012-01-17 @ 09:30:31
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/
Postat av: Anonym

300 läsare och endast 4kommentarer? Ppphahahhaha

2012-01-20 @ 02:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0