Blogresponse

Såg att dem har ändrat blogresponse! Det har blivit grymt fräscht nu. Så haha.. Ja, det var ju bra att dem ändrat! Tror nog att jag ska bli VIP helt! Det kostar ju inte så värst mycket och det är rätt så kul osv. Man kan tydligen ha vänner och få smaylisar på blogresponsen och gratis annonser som reklamerar ens blogg/blogresponse? Vilket är fett awesomeeee!!! Har kollat lite, och nu vet jag vilka alla mina prenumentarer är! Nämen hej på er ;-)

Haha hade ingen aning om vilka alla var.. Men det var faktiskt lite kul att få se vilka alla var! För jag har ju varit så himla nyfiken innan.. Men när jag såg hur många som besökt min blogresponse, vilket är 1571 människor den senaste månaden!? Wow.. Det trodde jag aldrig måste jag säga! Är den så intressant? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0