02 Januari 2012 - goodafternoon

Halloj!♥

Haft en bra morgon? :-) Om ni frågar mig så var min morgon mer än perfekt! Jätte god frukost, bestod av smörgåsar med gurka på och aromat på, (delicious)! Och oboy! + En film jag läääängtat som sjutton på att få se! "Föräldrarfällan" Det måste verkligen vara en av de mest roligaste och bästaste filmerna jag sett! :')

Föresten så ska jag inom kort svara på några frågor jag fått! Ni verkar ha många frågor om hur jag firade nyår och hur jag fick till mina vågor i håret den dagen! ;-)

Sitter just nu och kollar på en film på fyran som handlar om en människa som kan prata med/höra djur. Haha, tycker faktiskt lite synd om honom... Fast det skulle faktiskt vara kul, (undrar att om djur kunde prata, hur de röster skulle låta då). Det har jag alltid undrat :-P


bild från google.

Kommentarer
Postat av: Fasaii

kul!

2012-01-02 @ 20:56:23
URL: http://fasaiilove.blogspot.com/
Postat av: tove

SV:



Absolut! Kopiera den. De är ej min bild satt :)

2012-01-02 @ 21:07:40
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0