svar: Vad har du för kamera och vart redigerar du dina bilder?

Har fått många frågor om vad jag äger för kamera och vart jag redigerar mina bilder. Min kamera fick jag på julafton 2011! Canon eos 600D ♥ Jag älskar den, tycker den har så himla bra kvalité på displayen och att man kan filma med den, och att den är som en videokamera/system allt i ett! Plus att den är så grymt jävla bra!

Kan dock inte så mycket om den, men försöker! Och vart jag redigerar mina bilder? Haha jo! Det är en hemsida som kallas för picknik. Funderar på att fixa photoshop till min dator, men vet inte hur man gör osv.

När jag ändå håller på och snackar om det här så är det en till fråga jag fått! "Du sa innan du fick kameran att om du skulle få den så skulle det strömma in outfits på din blogg och den skule bli betydligt mycket bättre, säger inte att den är dålig nu men jag saknar dina outfits".

Jo det är sant! Jag har lovat det. Men tyvär så har jag inget stativ och det är vinter ute. Så jag har inte värsta snygga kläderna nu på vintern haha, ska jag vara ärlig klär jag mig bara i jeans, converse, något linne och en kofta på! och naturligt eller lättvågigt/lätt lockigt hår. Så det är väl inte så kul att visa det? Slutar väl ändå med att jag vill ta bort dem inläggen sedan ändå. Och orkar inte be vännerna att ta bilder på mig jämt! Tycker det är bättre med stativ, men som sagt äger jag inte ett sånt än!


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag brukar också använda picnik, men de ska ju lägga ner, så tänkte tipsa om en sida som heter www.pixlr.com, den är ungefär som photoshop :)

2012-02-11 @ 21:18:42
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Olivia

sv: jag har oftast runt 40-50 läsare men ibland mer, hur många läsare har du? :) jag vet inte så mycket om pixlr.. men man lär sig säkert efter ett tag.. jag brukar också använda picnik men när de lägger ner så kommer jag börja med pixlr..

2012-02-12 @ 08:13:59
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Olivia

Har försökt förklara lite hur man använder pixlr här: http://oliviastener.blogg.se/2012/february/hur-man-anvander-pixlrcom.html#comment hoppas det hjälper! :) Om du undrar något är det bara att fråga så kan jag försöka svara.. :)

2012-02-12 @ 08:49:28
URL: http://oliviastener.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0