svar ang tvd frågan

"vilken är din favoritsäsong av tvd? och vilka är dina favoritavsnitt från varje säsong? :)"

Åh vilken svår fråga! Jag vet verkligen inte, det finns så många avsnitt jag tycker om! Fast numera avskyr jag hela säsong 1 & 2 och är en riktig sucker för nästan alla avsnitt av säsong 3! Men det jag älskar just nu i tvd är elijah och elenas vänskap, klaus' mjuka sida (att han börjar få känslor igen), damons kärlek för elena (hatar dock elena, hon är en bitch), att rebecka och damon "hooked up" liksom. Föresten så hoppas jag att Katherine kommer tillbaka snart hehe!!

Hoppas du fick svar på det du sökte efter! Föresten så får du gärna fråga flera sådanna här frågor om tvd till mig, det är jättekul! Kram :-D



Kommentarer
Postat av: .Elina

Du har värdens finaste blogg. c:

2012-02-18 @ 21:29:45
URL: http://segundos.blogg.se/
Postat av: .Elina

Hihi, har sett den filmen den är jätte bra och det finns jätte snygga killar där. :'o

2012-02-18 @ 21:38:29
URL: http://segundos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0