Spaning

Har spanat in denna jacka av jomafa by kenza ett tag nu, tycker den röda är så jävla snygg! Ända sedan jag såg bild nummer 2 här nedanför på henne och hennes hund så har jag fastnat för den där jackan och nästan drömt om den lite haha!

Den är så jädra snygg och somrig, riktigt kap ju. Så i sommar tänker jag nog trolla fram lite pengar och köpa mig med denna röda! Kommer nog matcha den ungefär som hon gjort, (kanske inte hennes klackskor utan ballerina eller något istället). Vet inte om jag kommer orka gå runt i klackskor i den heta värmen vi får nu förtiden i sverige.. But we will see! ;-)


Pictures13_large


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Hejsan!



Svara gärna på min fråga i bloggen "vad har/ska du göra under sportlovet?" Skulle vara intressant att veta :D

2012-02-20 @ 22:30:02
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0