Haha fattar ingenting!

Fick typ skit många besökare igår då jag knappt uppdaterade? Och sen när jag väl uppdaterar så sjunker statistiken..? Haha fett konstigt! Men iallafall, kom precis hem (vilket gick fett segt för det är ju jätte halt ute, var jätte nära på att halka flera gånger!!)

Hade iallafall jätte mysigt igår hihi! Vi kollade på en film "what happens in vegas", den var klockren! Well, nu ska jag äta mig mätt på bullar och jucie för orkar inte ställa mig i köket och laga mat. Vi hörs senare helt enkelt!

Juste, vid fem ska jag hälsa på kusin och hennes nya barn!! :-D Och efter det ska jag iväg med pappa till ikea för att köpa en grej till mitt rum :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0