Blogpaus över dagen

Kommer inte blogga alls idag. Snart kommer Angela hit och då blir det full pluggning! Vi måste komma ikapp lite i skolgången.. Ska klä på mig och äta frukost! Har inte gjort det tidigare för jag orkade inte :-p

Så nu blir det baguetter och jucie för full rulle! :-D Älskar den frukosten, fö jag åt den hela sommaren 2011. Får vi se, vad tror ni blir er frukost under sommaren 2012? (Haha ni undrar säkert "äter hon samma frukost i hela 9-10 veckor!? Fan va tråkigt!") Men nej så är det inte, utan jag åt den oftast, ibland åt jag frukt sallad eller brunch ^^ Det är så himla gott med kall frukost på sommaren. Är jag den enda som tycker det?

Men nu ska jag sluta snacka sommar haha! Vi hörs ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0